Първото издание на Telemaniac Media Summit ще се проведе в ИНТЕРПРЕД-СТЦ София

ИНТЕРПРЕД-СТЦ София ще бъде домакин на първия у нас Telemaniac Media Summit, който ще събере на 1 юни 2012 г. на едно място представители от телевизионния, рекламния, PR и интернет бранш у нас. Участниците в събитието, организирано от URBN Creative, ще дискутират най-актуалните теми, свързани с развитието на телевизията, ще имат възможност да обменят опит с водещи експерти от българския медиен и рекламен бранш и да научат най-актуалните тенденции на пазара.

Първата тема от дискусията в зала „София“ ще бъде посветена на навлизането на телевизията в новите платформи за легално разпространение на съдържание. Ще бъде представена първата легална онлайн платформа за ТВ съдържание в България – Nova Play. Модулът ще бъде воден от Маринела Димитрова, директор “Разпространение” и “Нови медии” в Nova Broadcasting Group.

Виктория Дейвис, мениджър Дистрибуция за Югоизточна Европа в Discovery Networks, ще разгледа темата за появата на HD телевизията. Представители на IPMS ще представят нов рекламен канал. В панела, посветен на телевизионната реклама, участие ще вземат Александър Дурчев, изпълнителен директор на All Channels Communication Group; Дима Кирова, изпълнителен директор на 7 media sales & consulting, и Миро Янев, изпълнителен директор на MediaPro Entertainment. Модератор ще бъде Владимир Иванов, изпълнителен директор на URBN Media.

В следобедната част на форума в зала „София“ на ИНТЕРПРЕД-СТЦ ще бъде отделено време за обсъждане на темата за присъствието на телевизията в социалните мрежи. Примери от световния пазар ще даде Борис Луканов – маркетинг експерт, The Marketing Creative Space, а анализ на българския ще направи Събина Панайотова, Social Media Specialist в Еuro RSCG 4D Bulgaria. В пряко включване от Варна ще стане ясно как благодарение на новите платформи всеки може да реализира и продаде своята идея на водеща компания.

За форматите – какви бяха, какви са в момента и как предстои да се променят в бъдеще, ще говори Христо Хаджитанев, директор “Проучване и развитие” в OldSchool Productions.

Специално място в програмата на Telemaniac Media Summit е отделено и на създаването на успешна фотосесия. Качествената и професионална фотография е неразделна част от успешното промотиране на нова стока, услуга или продукция. Как се създава изображение, което да ни помогне да продадем или промотираме по-добре бизнеса си, ще разкаже един от топ фотографите в България – Ангел Пенчев, съдружник в PiP Studio.
Ивайло Иванов от Virgin ще направи преглед на развитието на нишовите телевизии и има ли бъдеще в тях.

За финал организаторите ще дадат 23 отговора, които всяка телевизия в България иска да узнае – кои са победителите в първите годишни телевизионни награди TVStar Awards.

ЗА НАС

Комуникационна агенция PRoWay е създадена в началото на 2010 година.
PR мениджър и съдружник в PRoWay е Стоян А. Стоянов, PR специалист с над 10-годишен опит в публичните комуникации във водеща PR агенция, в бизнес организация, правителствени институции и медии. Той е работил за публичните комуникации на компании като ЧЕЗ България, DB Shenker България, SHELL България, VISA, HP и други.

КОНТАКТИ

PRoWay Communications Agency

Моб. тел.: + 359 (879) 646 648

E-mail: stoyanov@proway.bg

Офис: София, ул. "Шести септември" №44

© 2012 PRoWay Provides Professional