ПРОФИ КРЕДИТ България – активна комуникация с медиите
По време на бизнес закуска с медиите на 20 ноември 2013 г. мениджърите на ПРОФИ КРЕДИТ България представиха тенденциите на пазара на краткосрочните потребителски кредити. В срещата участваха журналисти, които отразяват сектора на „бързите кредити“. Те се запознаха с развитието на компанията на българския пазар и получиха актуална информация за размера на
сумата, която предпочитат да заемат клиентите на ПРОФИ КРЕДИТ, описание на клиентския
профил на компанията и др. Данните, изнесени от ПРОФИ КРЕДИТ България, успяха да провокират медийния интерес и засегнатите теми по време на срещата бяха широко отразени.
Комуникационна агенция PRoWay работи за популяризирането на ПРОФИ КРЕДИТ България и изграждането на добри взаимоотношения с медиите. Благодарение на активната комуникация с журналистите, мениджърите на компанията са познаваеми и търсени за коментари и експертни мнения в областта на „бързите кредити“.