Добрите примери и практики са рядкост, но ги има. Необходими са комплексни решения за индустрията и търговията с недвижими имоти

Бизнес форум на списание ENTERPRISE за добри практики в сектора на недвижимите имоти – MySuccess.bg in Real Estates

Предизвикателствата и успешните практики в сектора на недвижимите имоти дискутираха участниците в бизнес форум MySuccess.bg in Real Estates. Форумът, който се проведе в Бургас, се организира от списание ENTERPRISE и Национално сдружение Недвижими имоти (НСНИ).

В рамките на два дни бяха представени новите възможности в сектора, обслужването на клиентите и ефективните инструменти, които генерират печалби и привличат нови клиенти.

Красимир Стойчев, зам. кмет на община Бургас, Илия Джинков, зам. кмет на община Поморие, и Васил Каридков, зам. кмет на община Царево, представиха перспективите и възможностите в сектора, като споделиха новите политики и проекти, осъществявани от общините, както и усилията им в насока подобряване на инфраструктурата и модернизиране на средата за туризъм и търговия, пряко касаещи сектора на недвижимите имоти в Южното Черноморие.

Анализ на тенденции на пазара на недвижими имоти с фокус върху черноморските региони на страната представи зам. председателят на НСНИ Добромир Ганев. Според данните се наблюдава спад на пазара, но нивата са по-високи от тези по време на финансовата криза. „Цените на имотите растат, а купувачите стават все по-взискателни“, допълни Добромир Ганев.

Участниците в MySuccess.bg in Real Estates – „Предизвикателство или възможност“ се запознаха с предлаганите от УниКредит Булбанк нови ипотечни кредити и специализирани партньорски услуги, подпомагащи както фирмите за недвижими имоти, така и потребителите от бранша на недвижими имоти. За руските клиенти и потенциални инвеститори на пазара в допълнение бяха представени уникални за българския пазар специализирани продукти.

Съвременните тенденции и добрите практики за подобряване на предлаганите брокерски услуги бяха основни теми на специализираните обучителни сесии „Как да разрастваме бизнеса си в условията на 21 век” и „10-те най-често срещани грешки в продажбите”, които бяха част от програмата на форума.

По време на форума се проведе и пресконференция, на която бяха дискутирани регламентацията и репутацията на бранша, както и поведението и настроенията на участниците в него.

Проведе се кръгла маса на НСНИ, с теми свързани с възможностите за различни решения, чрез сътрудничество с сродни професионални и потребителски организации, като продължение на темите от форума.

Бяха обявявени някои нови кампании и инициативи на НСНИ, като подробно демо- и псиохографско проучване за нуждите и нагласите на потребителите на брокерски услуги. Проучването цели дефиниране и приоретизиране на нуждите и всички проблеми, с които се сблъскват потребителите на услугата и самите фирми за недвижими имоти.

ЗА НАС

Комуникационна агенция PRoWay е създадена в началото на 2010 година.
PR мениджър и съдружник в PRoWay е Стоян А. Стоянов, PR специалист с над 10-годишен опит в публичните комуникации във водеща PR агенция, в бизнес организация, правителствени институции и медии. Той е работил за публичните комуникации на компании като ЧЕЗ България, DB Shenker България, SHELL България, VISA, HP и други.

КОНТАКТИ

PRoWay Communications Agency

Моб. тел.: + 359 (879) 646 648

E-mail: stoyanov@proway.bg

Офис: София, ул. "Шести септември" №44

© 2012 PRoWay Provides Professional