Български предприемачи получиха ценни съвети за User Experience от словенския си колега Митя Мавсар

Семинар със словенския предприемач Митя Мавсар по проект „Иновативни знания без граници“ на CEED България

Български мениджъри и представители на средния и малкия бизнес се срещнаха със словенския предприемач Митя Мавсар (Mitja Mavsar). Срещата се проведе на 27 и 28 февруари 2013 година в София и беше на тема User Experience. Обменът на опит със словенския бизнес се осъществява по проект „Иновативни знания без граници“ на Център за предприемачество и управленско развитие – България (CEED България) и Zavod mreža podjetništva – CEED Словения.

Митя Мавсар, ръководител на отдел User Experience в словенската софтуерна компания D-Labs, сподели своя опит и примери от соята практика за създаване на полезни продукти за потребителите. Митя представи тенденциите в развитието на този важен аспект на софтуерните продукти и даде ценни съвети за създаване на преживяване чрез услугите, които се разработват. Според него, за да е успешен един продукт, той трябва да е разбираем и полезен за потребителите.

„Първото впечатление не се създава само от визията, то трябва да породи емоция и да накара потребителя да оцени продукта“, сподели Митя Мавсар. Той съветва българските предприемачи да провокират любопитството на клиентите си и да правят малки и неочаквани изненади.

Митя Мавсар препоръча на участниците при изграждането на собствен сайт да вграждат добра активна търсачка, чрез която може да се проследи какво се търси най-много и да се отговори на нуждите на потребителите. „Основното при един добър сайт е най-важните бутоните в него да бъдат лесно видими за посетителите му“, допълни той.

За проект „Иновативни знания без граници” – BG051РО001-7.0.01-0123-С0001
Проектът се изпълнява по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” на МТСП, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-7.0.01 „БЕЗ ГРАНИЦИ – КОМПОНЕНТ 1” и се финансира то Европейския социален фонд и Република България. Проектът се реализира в рамките на 12 месеца, а основната му цел е да повиши капацитета и да насърчи предприемаческия потенциал на малкия и среден бизнес в България.

ЗА НАС

Комуникационна агенция PRoWay е създадена в началото на 2010 година.
PR мениджър и съдружник в PRoWay е Стоян А. Стоянов, PR специалист с над 10-годишен опит в публичните комуникации във водеща PR агенция, в бизнес организация, правителствени институции и медии. Той е работил за публичните комуникации на компании като ЧЕЗ България, DB Shenker България, SHELL България, VISA, HP и други.

КОНТАКТИ

PRoWay Communications Agency

Моб. тел.: + 359 (879) 646 648

E-mail: stoyanov@proway.bg

Офис: София, ул. "Шести септември" №44

© 2012 PRoWay Provides Professional